משפצים? הטיפים שלנו לעיצוב הגינה

עיצוב הגינה

הגינה היא חלק חשוב מאד בבית ויש לה תפקיד בחיי היומיום של כל אחד מבני המשפחה.

כל אחד מוצא מה לעשות בגינה וכמובן שלצורך זה היא צריכה להיות מתאימה בדיוק עבור מי שמתגורר בבית.

אם כבר מבצעים שיפוץ בבית ו/או בגינה כדאי לחשוב על הדרכים שבעזרתן באמת אפשר יהיה לשדרג את הגינה כך שהיא תשפר בצורה משמעותית את איכות החיים של כל בני המשפחה. יש עולם שלם של עיצוב חוץ וגינות וחשוב להכיר אותו על מנת לקבל את הרעיונות הטובים ביותר עבור כל גינה וגינה בנפרד.

שערים מברזל, בריכה פרטית, פרגולה, ערוגות של ירק ועוד. רק בתהליך מחשבה מכוון ומעמיק אפשר לבחור את השדרוגים המתאימים ביותר עבור בני המשפחה.

 

טיפים לעיצוב ושדרוג הגינה של הבית

הגינה צריכה להיות מפלט. אליה הולכים כדי להתאוורר, לנשום אוויר נקי ונעים, הגינה צריכה להביא איתה רוגע ושלווה וכאשר יוצאים לגינה צריכים להרגיש ניתוק מהמטלות והיומיום השוחק שנמצא בתוך הבית פנימה.

למרות שזה מקום חיצוני בני המשפחה צריכים להרגיש בגינה בטוחים כאשר הם יודעים שלגינה יש את הגבולות הברורים שלה ולא כל אחד יכול להגיע אליה.

מומלץ מאד למשל לשקול התקנת שערים מברזל שיהוו את הגבולות הברורים של הגינה ובתוכם אפשר ממש לעשות כל מה שרוצים – שתילת דשא אמיתי או סינטטי, לבחור עצי פרי או פרחים בצבעים שונים, התקנה של פרגולה חדשה או אמצעי קירוי אחר ואפילו הקמת בריכה פרטית.

יש גינות מספיק גדולות שאפשר לשלב בתוכן כמה מהאלמנטים האלה וכך הגינה תהפוך למקום של פנאי ובילוי לשירותם של כל בני המשפחה, האורחים והמבקרים שלהם.

עצם קיומה של הגינה יש בו שיפור ושדרוג חיי היומיום וכאשר מעצבים את הגינה כראוי היא בהחלט תהיה מקום לשהות בו בהנאה גדולה.

 

התרומה של הגינה לגוף ולנפש

אין ספק שיש הבדל גדול מאד בין מה שעושים בתוך הבית פנימה לבין מה שעושים בחוץ, בגינה.

מסיבה זו כאשר מבצעים ממילא תהליך שיפוץ בבית חשוב וכדאי לקחת בחשבון את הגינה ולבצע גם בה פעולות שיהפכו אותה להרבה יותר נעימה לשהייה.

כיום ניתן להשיג, למשל, שערים מברזל שהם בעצמם מעוצבים על פי הבחירה של הלקוח וכך הם נראים יפים מאד ומשתלבים היטב עם כלל העיצוב של הגינה.

הם לא נראים מסיביים מדי והם מהווים חלק בלתי נפרד מהמראה של החצר כולה.

כך אפשר לדאוג שכל אלמנט שנמצא בגינה ישתלב היטב עם כל מה שיש בחוץ וכך תיווצר הרמוניה שגם לה יהיה חלק בתחושות הטובות והנעימות שחשים כאשר מכינים כוס קפה ויוצאים לשבת בשקט והשלווה של הגינה.

שתפו את הפוסט:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest